آموزش تولید میلورم

آموزش تولید میل ورم، میلورم چیست؟

میل ورم چیست، میلورم در واقع یکی از این حشرات است که پرورش آن در ایران از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و در واقع یک کسب و کار رو به رشد در ایران به شمار می رود، مزرعه آروین هم از سال های شروع پرورش این حشره وارد فاز پرورش شده و تاکنون در حال پرورش و آموزش به افراد متقاضی است. میلورم به عنوان غذای پرنده در سایت های مختلفی مثل همین سایت، سایت آروین فید، میلورم شاپ و دیجی کالا به فروش می رسد.

روش پرورش کرم میلورم

روش پرورش کرم میلورم، در کنار مربی یا استاد مسلط به پرورش و چالش های این حشره راحتتر اجرا می شود، شما بعد از خواندن مطالب این مقاله در این سایت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتید یا اینکه خواستید در کنار مهندس محمد آروین این حشره را پرورش دهید با ما ارتباط بگیرید.

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

قیمت میلورم زنده

قیمت میلورم زنده در ایران زنده در بهمن ماه ۱۴۰۱ با مبالغ ۹۰ تا ۱۳۷ هزارتومان فروخته می شود. نسبت به هر شهر قیمت ها متفاوت است براساس هزینه و روش تولید. می توانید لارو زنده را از همین سایت خریداری کنید.

قیمت میلورم خشک

قیمت میلورم خشک در ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱ با مبالغ ۲۹۰ تا ۳۷۰ هزارتومان فروخته می شود. نسبت به هر شهر قیمت ها متفاوت است براساس هزینه و روش تولید. می توانید لارو خشک را از همین سایت خریداری کنید.

سرفصل آموزش صنعت تولید و تکثیر میلورم

جهت دریافت سرفصل آموزش روش های تکثیر میل ورم بصورت غیرحضوری یا مجازی و حضوری با شماره واتساپ ما ارتباط بگیرید.
روش پرورش میل ورم
روش بسته بندی
روش ارسال
+ هدیه نکاتی در مورد فروش به ارزش ۴۰۰ هزارتومان
+هدیه نکاتی در مورد بازاریابی
به ارزش ۴۰۰ هزارتومان
را در حین پشتیبانی ۷۵ روزه پرورش به شما دوست عزیز شرکت کننده در دوره پرورش میلورم مهندس آروین آموزش داده خواهد شد.

از ۱۹ تا ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۱ بمدت فقط ۹ روز
موارد بالا اموزش و دو هدیه و هدیه سوم ارسال پک الک پرورش میلورم به ارزش ۳۰۰ هزارتومان جمع هدایا ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان
+ تخفیف ۴۰٪ (دوره پرورش میلورم بدون تخفیف ۲/۴۹۹/۰۰۰ تومان) با هدایا و تخفیف مبلغ پرداختی ۱/۴۹۹/۰۰۰ تومان.
۱۸۲۶|۶۸۲|۰۹۱۲ (پاسخگویی ۹ الی ۱۷ عصر)

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

آموزش تولید میلورم

آموزش تولید میلورم، تخصص مجموعه مزرعه آروین و مهندس محمد آروین می باشد و صفر تا صد پرورش میل ورم در کنار شما هستیم تا به درآمد زایی برسید.

آموزش تولید میلورم

چرخه زندگی کرم میلورم

چرخه زندگی کرم میلورم، میلورم لارو سوسکی بنام سوسک تاریکی یا سوسک میل ورم است این لارو یا کرم به عنوان مکمل غذایی یا غذای روزانه برخی از حیوانات که دارای پروتئین عالی برای پرندگان،ماهی ها و چهارپایان کوچک، دام و طیور و ماکیان زینتی و ماهی های آکواریومی است استفاده می شود زیرا از سبوس گندم و انواع مختلف سبزیجات و میوه جات تغذیه می کند.

چرخه زندگی کرم میلورم

میلورم زرد

میلورم زرد می تواند ۲.۵ تا ۳ سانتیمتر رشد کند ولی سوپرورم که اشتباها به این حشره سوپرمیل ورم هم میگن در حدود ۳ یا ۵ سانتیمتر رشد می کند. ظاهری شبیه به میل ورم یا لارو سوسک زرد دارد.

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

تجهیزات راه اندازی فارم میلورم

تجهیزات راه اندازی فارم میلورم و نحوه پرورش در منزل، به نکاتی اشاره می کنم.تجهیزات ساختنی و خریدنی برای این حشره وجود دارد و برای کار در منزل و پرورش در منزل باید نکاتی را رعایت کنید.

فضای لازم فارم میلورم

فضای لازم فارم میلورم، حداقل فضا جهت اجرای پروژه میل ورم ۱۲ متر مربع می باشد، که باز نسبت به موقعیت و هزینه یا اینکه می خواهید بصورت پایلوت تست کنید می توانید در ۸ مترمربع شروع کنید.

فروش سبد پرورش میلورم
سبد استاندارد جهت پرورش میل ورم

سبد استاندارد جهت پرورش میل ورم

سبد استاندارد جهت پرورش میل ورم،برای فضای ۱۲ مترمربع تعداد ۲۴۰ تا ۲۶۰ عدد سبد ابعاد ۷۰ در ۴۵ و ارتفاع دیواره ۷ سانتی متر است.طراحی و مقاومت پایه ها به گونه ای است که قابلیت چیدن تعداد زیاد سبدها (حداقل ۲۰ عدد) بر روی هم وجود دارد.
اما سبد های قدیمی که سایز ۶۰*۴۰ هستند می توانید در ۱۲ تا ۱۴ مترمربع تعداد ۱۴۰ تا ۱۶۰ عدد استفاده کنید.

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

پیشنهاد ویژه برای تولید کنندگان میلورم، از سبدهای تولید شده ۷۵*۴۵ استفاده کنید تا براحتی پرورشی ایده ال برای خود داشته باشید. حداقل ارسال ۵ عدد.
از سبدهای درجه سه که تولید شده با مواد ضایعاتی تفکیک شده در زباله های معمولی می باشد استفاده نکنید، در دراز مدت باعث بیماری کارگران شده و در آخر باعث تلفات محصول یا حشرات تولیدی شما خواهد شد.

سبوس گندم مصرفی

سبوس گندم مصرفی، سبوس گندم باید دامی نباشد و از نوع مرغوبی تهیه شده باشد بدون ضایعات و اشغال اضافی. در ماه باید اول ماه سبوس گندم مورد نیاز خودتان را تهیه کنید، در فصل پاییز باید مقدار مورد نیاز فصل پاییز و زمستان را خرید و انبار کنید، انبارداری باید در جای خشک و بدون رطوبت داخل ظرف یا بشکه پلاستیکی انجام شود.

مولد پرورش میل ورم

مولد پرورش میل ورم

مولد پرورش میل ورم، براساس فضا و هزینه و سرمایه و شهر شما، کلی پارامتر دیگر مشخص می کنیم سوسک بخرید یا لارو، برای استارت پرورش لارو بخرید یا سوسک، از همین الان نمی توان گفت حتما باید سوسک بخرید یا لارو. (سرمایه لازم برای راه اندازی مزرعه میل ورم ). بعد از خواندن این مقاله برگردید و برروی لینک کلیک کنید و سرمایه راه اندازی را بخوانید.
پس ذهنتان را با تبلیغات ها و مطالب اشتباه مشغول نکنید.
تعداد مورد نیاز مولد که سوسک تاریکی یا سوسک میل ورم گفته می شود از ۳۰ هزارعدد تا ۵۰ هزارعدد است که این مقدار براساس عوامل زیادی ممکن است کمتر هم استفاده شود.
پس از همان اول قرار نیست سوسک خریداری کنید و کارتان را با سوسک شروع کنید ممکن است صد در صد نیاز باشد و فقط با لارو میل ورم شروع کنید.

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

مقدار تولید لارو میل ورم با سبد قدیمی

مقدار تولید لارو میل ورم با سبد قدیمی، سبد قدیمی یعنی سبد های سایز ۶۰*۴۰، در ماه های بعد از تولید و در ماه اول نیست، در مشاوره ها و در حین پرورش شرکت کننده های دوره این مورد توضیح داده می شود، مقدار تولید می تواند در حالت عالی ۶۴ تا ۸۸ کیلو باشد، افرادی بوده اند در این فضا مقدار ۱۷ کیلو هم تولید کرده اند، پس فقط آموزش مهم نیست بعد از اموزش عمل کردن به اموزش ها مهمتر است.

خرید مولد نکات مهم

خرید مولد نکات مهم، عمر مولد میل ورم یا عمر سوسک تاریکی بین ۱ تا ۳ ماه است که من به شخصه ندیده ام ولی از افراد بیشماری شنیده ام که سوسک مولد نامناسب یا با طول عمر کوتاه خریداری کرده اند و مولد هایشان زود از بین رفته و تلف شده اند. ممکن است مولد خریداری شده توسط شما عمرش رو به پایان باشد و بعد از مدتی در سالن شما یک هفته یا یک ماه همگی تلفات دهند، باید از جای معتبر مولد جهت تکثیر و پرورش تهیه کنید. مزرعه آروین سوسک های ۳ تا ۴ روزه مورد نیاز افراد متقاضی را ارسال می کند.

شفیره جهت تکثیر و پرورش میل ورم

شفیره جهت تکثیر و پرورش میل ورم، به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود، نباید برای تکثیر و پرورش شفیره خریداری کنید.نکات در مورد پرورش شفیره در دوره برای متقاضیان توضیح داده می شود.

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

پیشگیری از بیماری پرورش میلورم

پیشگیری از بیماری پرورش میلورم، سوسک های مولد میل ورم و لارو ها و شفیره ها همگی می توانند مریض یا بیمار شوند:
نداشتن گردش هوا و تهویه یکی از این عوامل مرگ و میر است
کافی نبودن غذای رطوبتی یا غذای غیر از سبوس گندم
بیمار بودن فرد یا کارگری که در سالن پرورش میلورم کار می کند
سمی بودن غذای مصرفی مثل سبزیحاتی که بیش از حد سم خورده باشند
تنظیم نبودن دما و رطوبت محیط پرورش
استفاده و خرید سبد یا جعبه های قدیمی و غیراستاندارد
وارد شدن بی رویه افراد خارج از فارم با کفش و لباس های آلوده و بیمار

پرورش میل ورم در خانه

پرورش میل ورم در خانه، فقط برای خانه های ویلایی یا روستایی یا حاشیه شهر توصیه می شود، خانه های آپارتمانی به هیچ وجه مناسب این کار نیستند. پس جذب تبلیغات های دروغ و اشتباه نشوید.

آروین مربی میلورم

آروین مربی میلورم

آروین مربی میلورم؟ مهندس محمد آروین تجربیات چند دهه خود را در حوزه حشرات و پرورش میل ورم در اختیار متقاضیان شرکت در دوره پرورش میل ورم و مشاوره های غیرحضوری و حضوری قرار می دهد.

۴۰ درصد تخفیف آخر سال ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.
آروین مربی میلورم

کتاب پرورش میل ورم pdf رایگان

کتاب پرورش میل ورم pdf رایگان، جهت دریافت PDF مقدمه و معرفی پرورش میل ورم با واتساپ ما ارتباط بگیرید و این فایل را تهیه کنید.

معایب پرورش میل ورم

معایب پرورش میل ورم، دارای معایبی است به معایب آن اشاره می کنم:

  • این شغل برای همه افراد مناسب نیست؟ افرادی که سن آنها زیر ۲۰ سال است توانایی اداره برخی از مراحل و سخن کوشی لازم را نخواهند داشت، افراد بالای ۴۵ سال ممکن است به خاطر مریضی احتمالی و خستگی به خاطر سن نتوانند فعالیت های روزانه بین ۳ تا ۶ ساعت بسته به میزان و حجم تولید را داشته باشند و لازم باشد حتما فرد یا افرادی بخش هایی از مراحل پرورش را به عهده بگیرند.
  • برای برخی استان و شهرها توصیه نمی شود، چون افراد پرورش دهنده و فروشنده زیادی در آن شهرها وجود دارند، بازهم استارت در آن شهرها بستگی مستقیم به ذهنیت و فعالیت فیزیکی فرد پرورش دهنده دارد.
  • به مرغداری ها نمی توانید بفروشید، برای درک بهتر این موضوع برروی لینک روبرو کلیک کرده و مطلب در این مورد را بخوانید: کی گفته حشره تولیدی رو می توانید به مرغداری ها بفروشید؟!؟ یا برروی https://www.instagram.com/p/CXHIRi2LjQJ/ کلیک کنید.
  • امکانات صادرات مستقیم تا این امروز ۵ بهمن ۱۴۰۰ مهیا نشده است، از طریق شرکت های دیگر می توانید صادرات خود را انجام دهید.
  • درآمدهای نجومی در تبلیغات هایی که میخوانید واقعی نیستند. درآمد متعادل خود اینشغل مشخص است و براساس ذهنیت فرد (رشد و توسعه فردی، آگاهی معنوی از خداوند)، فعالیت فیزیکی روزانه، ورزش و فرم یا استایل فرد پرورش دهنده و عوامل دیگر در آمد ها متغییر است.
  • ما خرید تضمینی نداریم و خرید تضمینی را توصیه نمی کنیم، شاید افرادی وجود داشته باشند تا از شما خرید تضمینی انجام دهند، که باید با روش حقوقی و قرارداد مناسب قرارداد حداقل ۳ سال با فرد خریدار ببندید، همچنین فرد خریدار اعتبار اجتماعی و اعتباری در این صنعت داشته باشد.
  • به هیچ وجه شفیره نخرید و در مورد سوسک و لارو در حین مشاوره و پشتیبانی در حین استارت این کار برای متقاضیات توضیح داده می شود.
  • ما آموزش گروهی انجام نمی دهیم تا افراد کمتر و مناسب وارد این صنعت شوند نه فقط به قصد درآمد و دریافت سود بلکه با عشق و علاقه وارد شوند.

پرورش کرم میل ورم کانال تلگرام

پرورش کرم میل ورم کانال تلگرام، به آدرس https://t.me/arvinfarm مراجعه نمایید.

پرورش کرم میل ورم پیج اینستاگرام

پرورش کرم میل ورم پیج اینستاگرام

پرورش کرم میل ورم پیج اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/arvin.mohammad/ مراجعه نمایید، مطالب و مقالات و اخبار و ویدئوهای بیشتر را بخوانید و ببینید.

لطفا، لطفا بعد از خواندن این مقاله نظراتتان را زیر همین مقاله در پایین سایت برای ما ارسال کنید، فقط یک دقیقه وقت خواهد گرفت. ولی همه چیز با یه کامنت، ارسال دیدگاه و نظر شروع می شود، شک نکنید.

اگر بعد از خواندن مطالب این مقاله سوالاتی ذهنتان را درگیر کرده است، پایین همین مطلب برای من بنویسید بعد از خواندن در همین صفحه پاسخ سوالات هایتان را منتشر می کنم تا شما و بقیه افرادی که به این مقاله مراجعه می کنند آنها را بخوانند.

ارادتمند شما
محمد آروین : مشاور، مدرس و محقق پرورش حشرات در ایران

Drkhastha

ثبت درخواست محصولات و خدمات

به چه محصول و خدمتی نیاز دارید؟
درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام محمد آروین عضو شوید.

3 نظر درباره “آموزش تولید میلورم

  1. سلام قصد پرورش ماهی زینتی دارم آیا میتوانم درکنار اون پرورش میلورم برای تغذیه ماهی ها داشته باشم?

    1. وقت بخیر اقای جبلی پرورش حشرات در کنار پرورش ماهی یا آبزیان ارزش افزوده است، و در تهیه غذا بهتون کمک میکنه.
      از طرفی پرورش میل ورم در کنار مزرعه پرورش ماهی زینتی خودتون که متراژ کمتری خواهد بود فقط در حد مصرف ماهی های خودتون. پس هزینه راه اندازی هم کاهش پیدا میکنه.
      و اینکه خودتون پرورش بدید لارو ریز ۳ میلیمتری یا ۶ میلیمتری و سایز درشت – شفیره زنده خشک – لارو زنده خشک – سوسک مولد زنده یا خشک همه رو میتونید هر روز برداشت و مصرف کنید.
      ما میتونیم بهتون آموزش بدیم راه تولید میل ورم و بسته بندی و حتی ارسال برای مشتری با پشتیبانی ۷۵ روزه در حین پرورش، تاکنون ناراضی نداشنم.
      همچنین ابزار و تجهیزات مثل سبد پرورش میل ورم، پک الک دستی و دستگاه الک برقی هم موجود داریم و بقیه مواردی که نیاز دارید.
      می توانید با شماره ۱۸۲۶|۶۸۲|۰۹۱۲ از طریق پیامک، واتساپ، تلگرام و ایتا سفارش بدید و ارسال بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *