دمای مناسب برای پرورش کرم میل ورم

دمای مناسب برای پرورش کرم میل ورم موضوع این مقاله است، اما چه افرادی این سوال را دارند؟ کسانیکه خودشان به پرورش میلورم اقدام کرده اند و بدون گرفتن مشاوره یا شرکت در دوره پرورش میل ورم در حال پرورش هستند یا می خواهند شروع کنند. بهتر است قبل استارت کار مشاوره بگیرید یا با خیال راحت در دوره پرورش میل ورم شرکت کنید و از پشتیبانی ۷۵ روزه و هدایا استفاده کیند.

دمای مناسب برای پرورش کرم میل ورم

دمای مناسب برای پرورش میلورم به طور مفصل در بسته آموزشی صفر تا صد پرورش میل ورم محمد آروین بررسی شده اند. اما در این مقاله خیلی کوتاه این عدد را برای عزیزانی که خودشان با آزمون خطا اقدام کرده اند می نویسم.آزمون خطا یعنی بدون اینکه جایی آموزش تخصصی ببینند فقط با استفاده از محتوای اینترنتی و تلاش خودشان بین ۹ ماه تا ۱۵ ماه فقط توانسته اند حشره ای مثل میل ورم فقط پرورش دهند و اگر به مشکل بر بخورند مثل بیماری ویروسی یا باکتریایی پاسخی در اینترنت پیدا نخواهند کرد اگر پیدا کردند به صورت شفاف مشکلشون را نمی توانند حل کنند.

۴۰ درصد تخفیف تا ۵ اردیبهشت ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.
دمای مناسب برای پرورش کرم میل ورم
دمای مناسب برای پرورش کرم میل ورم

شرایط مطلوب پرورش میل ورم دما و رطوبت

اول تاکید می کنم که میل ورم ها کرم نیستند بلکه لارو نوعی سوسک بنام سوسک تاریکی (Darkling Beetle) هستند.
محیط مناسب تکثیر میلورم شامل دمای ۲۵ درجه و رطوبت بین ۵۰ تا ۶۰ درصد می باشد.که می توان در دمای ۲۴ تا ۲۶ درجه هم پرورش داد اما دمای ایده آل دمای ۲۵ درجه است.
رطوبت پرورش میلورم ۵۰ تا ۷۰ درصد است نباید بدون رطوبت باشد و همچنین رطوبت خیلی بالا نباشد که کارگران دچار گرما زدگی، استرس، عرق شوند طوری که کارگر راحت در مزرعه مشغول کار باشد.

مهندس محمد آروین: مشاور، مدرس پرورش حشرات در ایران (فعالیت از سال ۱۳۷۹ تاکنون در حوزه حشرات و از سال ۱۳۸۸ تاکنون در صنعت پرورش حشرات)
غذا دادن به لارو میلورم

آموزش پرورش کرم میل ورم در خانه و کسب درآمد

آموزش پرورش و تکثیر میلورم در همین سایت در مقاله ای با جزئیات توضیح داده شده است میتوانید مطالب قدیمی تر را مطالعه کنید.
محمد آروین از سال ۱۳۸۸ تاکنون در امر پرورش لارو میل ورم و برخی حشرات دیگر که حداقل ۹ مورد هستند فعالیت دارند هم حشرات زنده و خشک را برای مشتریان و متقاضیان عزیز ارسال می کند و هم اینکه عزیزان می توانند در دوره پرورش حشرات مهندس محمد آروین شرکت کنند. بسته های آموزشی حاوی تلاش چند ساله تهیه شده اند و دارای پشتیبانی ۱۴ تا ۷۵ روزه بسته به نوع حشره ارایه می شوند و همچنین برخی دوره های پرورش حشرات دارای هدایا هستند.

فروش سبد سوپرورم رو در لینک روبرو ببینید: سبد مخصوص پرورش میلورم و سوپرورم

۴۰ درصد تخفیف تا ۵ اردیبهشت ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.
سبد پرورش لارو میل ورم

چی پرورش بدم؟

کافیه اسم حشره+ فامیلی+شماره تماستان+ ایمیل معتبر (برای ارسال مطالب/اخبار ماهیانه به ایمیل شما) را زیر همین مقاله یا در شبکه های اجتماهی یا شماره تلفن همراه بفرستید،توضیحات لازم در مورد آن حشره برای شما ارسال می گردد همچنین در صورت نیاز با شماره شما تماس خواهیم گرفت.
در گذشته قبل از شیوع ویروس کرونا کارگاهی با نام چه حشره ای پرورش بدم؟ در تهران و کرج و قزوین بصورت حضوری در ۲ ساعت برگزار می کردیم. با عادی شدن جامعه دوباره بصورت حضوری این کارگاه را برگزار خواهیم کرد.

لطفا این مقاله یا هر مقاله منتشر شده در این سایت را خواندید برای دوستانتان ارسال کنید یا لینک سایت را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا افراد بیشتری با صنعت پرورش حشرات آشنا شوند.

آشنا شدن افراد مزایای زیادی به همراه دارد مثل فروش راحتتر پرورش دهنده ها چون مردم زیادی با مصرف حشرات آشنا می شوند، بازاریابی راحتتر خواهد بود، افراد پولدار افرادی که سرمایه زیادی دارند وارد این صنعت می شوند و هرکسی با توجه به استعداد و علاقه در یک بخش این صنعت وارد می شود یک فرد یا شرکت ابزار و تجهیزات مورد نیاز را تولید می کند و افرادی هم مشغول تولید خواهند شد.

ارتباط با پیامک.تلگرام.تماس.واتساپ  ۱۸۲۶|۶۸۲|۰۹۱۲

۴۰ درصد تخفیف تا ۵ اردیبهشت ⌛ برای همه دوره های آموزش پرورش حشرات
نام حشره مورد نظر + ۴۰ درصد را با پیامک یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۸۲۱۸۲۶ بفرست.

موضوع مرتبط جهت بالا بردن اطلاعات شما : سرمایه لازم برای راه اندازی مزرعه میل ورم

Drkhastha

ثبت درخواست محصولات و خدمات

به چه محصول و خدمتی نیاز دارید؟
درخواست خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام محمد آروین عضو شوید.

4 نظر درباره “دمای مناسب برای پرورش کرم میل ورم

    1. درود بر علی عزیز، خوشحالم مفید بوده در سال ۱۴۰۲ منتظر مطالب اموزشی جدیدمون باشید

        1. درود وقت بخیر هزارتا سوسک خیر چند صد گرم میشه کیلو نمی رسه، ممکنه سوسک هایی که قراره وزن بشن سایزشون ریزه یا متوسط هستن یا بزرگن همشون یا قاطی هستن، برای چی پرسیدید بهم پیغام بدید برای چه کاری نیاز دارید که کیلوگرم براتون مهمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *